lokaty

Inteligo reklamuje igo lokatę

2011-10-31 źródło: inf.pras./opr.wł.

Startuje telewizyjna kampania internetowej igo lokaty Inteligo. Telewizyjne spoty stanowią uzupełnienie trwającej już kampanii internetowej (m.in. w naszym serwisie). Dwie linie kreatywne podkreślają atrybuty produktu: prostotę zakładania i obsługi igo lokaty oraz jej dostępność nawet dla osób, które nie mają w Inteligo konta. Działania wspierające kampanię mają być również prowadzone na Facebooku.

Igo lokata to depozyt z dzienną kapitalizacją odsetek wprowadzony przez Inteligo w drugiej połowie września. Od tego czasu trwają działania promocyjne w Internecie. 28 października ruszyła także kampania w telewizji - ostatni raz Inteligo wykorzystywało to medium przy reklamach z Marią Peszek i Smolikiem w 2010 roku. Nowe spoty kontynuują wprowadzony wtedy motyw przedmiotów i symboli zawieszonych w powietrzu na białym tle. Odwołują się one do najważniejszych atutów igo lokaty: prostoty i szybkości procesu jej zakładania oraz  oprocentowania. Na igo lokacie można zarobić do 5,52% w skali roku, co stanowi odpowiednik 7% na tradycyjnej lokacie.

Pierwsza linia kreatywna realizuje myśl, że „założenie lokaty w Inteligo jest proste, jak z bicza strzelił".



Druga, nieco łagodniejsza linia, podkreśla, że „prościej jest napić się mleka z dzbanka, niż wydoić krowę - tak samo proste jest założenie igo lokaty". 



Kreacje telewizyjne przygotowała agencja Testardo Gram, internetowe - OS3 Multimedia. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się Universal McCann (TV) oraz Value Media i Cube Group (Internet). Kampania telewizyjna jest prowadzona we wszystkich pasmach, między innymi w TVP, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN24, TVN Turbo oraz w ramach pakietu obejmującego wybrane programy dostępne na platformie Cyfra+. Z kolei w działaniach internetowych wykorzystywane są największe serwisy internetowe (m.in. Google, Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, YouTube) oraz porównywarki lokat i portale biznesowe, docierające do odbiorców zainteresowanych tematyką finansową (m.in. Money.pl, Totalmoney.pl, Comperia.pl, Bankier.pl). Kampania internetowa potrwa do końca listopada, telewizyjna - do 4 grudnia. 

W listopadzie działaniom stricte reklamowym ma towarzyszyć zwiększona aktywność Inteligo na Facebooku. Po raz pierwszy bank planuje wykorzystać swój profil w serwisie do prowadzenia akcji promocyjnej na taką skalę. Dzięki specjalnej aplikacji, klienci, którzy założyli lub założą igo lokatę i będą polecać ją swoim znajomym będą mogli walczyć o atrakcyjne nagrody, takie jak iPady2.



Serwis może używać plików „cookies”, kiedy użytkownik odwiedza stronę www. Pliki „cookies”, które mogą zostać użyte w witrynach i stronach internetowych są kojarzone wyłącznie z przeglądarką konkretnego komputera (użytkownik anonimowy), bez podawania imienia lub nazwiska użytkownika. Są to informacje zapisywane przez serwer na komputerze użytkownika, które serwer może odczytać przy każdorazowym połączeniu się z komputera użytkownika. Pliki „cookies” dostarczają danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych stron serwisów. Pliki „cookies” używane są także w celu monitorowania ruchu użytkowników pomiędzy serwisem, a innymi, współpracującymi serwisami internetowymi. Użytkownik może w każdym czasie wybrać sposób obsługi plików „cookies” w strefie internetowej poprzez zastąpienie automatycznej obsługi plików „cookie” na obsługę indywidualną (ustawienia użytkownika). Szczegółowych informacji w tym zakresie udzielają dostarczyciele programów do obsługi strefy internetowej (przeglądarek), zazwyczaj w zakładce „opcje internetowe” lub podobnej. Jednakże wyłączenie przez użytkownika w swojej przeglądarce opcji akceptowania plików „cookies”, (zablokowanie, monitowanie) może spowodować utrudnienia czy wręcz uniemożliwić korzystanie z niektórych usług serwisu. Jednocześnie serwis nie ponosi żadnej odpowiedzialności za stosowanie lub obsługę plików „cookies” na innych stronach internetowych dostępnych dla użytkowników dzięki linkom umieszczonym na stronach serwisu.

pliki cookie