Navara dla rolnika
2010-01-05 źródło: BGŻ
Do końca stycznia potrwa kampania reklamowa konta lokacyjnego Agro Eskalacja. Jest ono skierowane wyłącznie do rolników. Wypłaty można realizować w dowolnym terminie, bez utraty odsetek. Oprocentowanie jest zmienne i zależy od wartości zgromadzonych środków. Rolnicy mają dostęp do swoich pieniędzy za pośrednictwem Internetu (eBGŻ), telefonu (TeleBGŻ) oraz w oddziałach banku.
Teraz, oprócz korzyści płynących z posiadania konta, jego posiadacz ma szanse wygrać Nissana Navara.
- Do końca marca trwa promocja, podczas której właściciel rachunku ma szanse stać się posiadaczem samochodu terenowego, który sprawdza się w każdych warunkach. Wystarczy w okresie od 4 stycznia do 31 marca 2010 roku wpłacić kwotę w minimalnej wysokości 10 tys.zł. i utrzymać to saldo do końca marca 2010 roku - wyjaśnia Małgorzata Wagner, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej BGŻ.
Ogólnopolska kampania obejmuje reklamę internetową, telewizyjną, prasową oraz radiową w wyselekcjonowanych mediach. Kreacją kampanii Agro Eskalacji zajmuje się współpracująca z Bankiem BGŻ agencja Grandes Kochonos. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.