Drogi Czytelniku!

Twoja przeglądarka korzysta z rozszerzenia blokującego reklamy (Adblock).
Serwis OprocentowanieLokat.pl jest serwisem darmowym, dostępnym dla wszystkich, utrzymującym się jedynie z wyświetlanych reklam.
Nie wyświetlamy denerwujących wyskakujących co chwilę okienek. W serwisie znajdziesz jedynie bannery prezentujące oferty najlepszych lokat dostępnych na rynku.
Wtyczki usuwające reklamy blokują także część innych funkcjonalności serwisu, część linków przekierowujących z rankingu do ofert pożyczkodawców może nie działać poprawnie.

Wyłącz proszę Adblocka na naszej stronie. Dzięki!
lokaty

Tyszanka wygrała 2 miliony złotych

2009-07-24 źródło: inf.pras/opr.wł.

Pani Agnieszka z Tychów została szczęśliwą zwyciężczynią loterii Banku Zachodniego WBK, w której nagrodą główną były 2 000 000 złotych. Była to najwyższa wygrana w historii polskiej bankowości.

Blisko 4,3 mld zł zdeponowali Polacy na lokacie terminowej Banku Zachodniego WBK. Depozytowy rekordzista założył lokatę na 30 mln zł, ale znacząca większość to lokaty o wartości niewiele przekraczającej 5 tys. zł.

„Danny DeVito wprowadził trochę świeżości do polskiej reklamy", „Generalnie fajny pomysł - reklama podobała mi się", „Zagraniczny aktor bardziej przyciąga uwagę, bo polskich to już dużo jest w reklamach" - takie opinie można usłyszeć na temat ostatniej kampanii reklamowej Banku Zachodniego WBK z udziałem znanego aktora komediowego z Hollywood. DeVito od 20 kwietnia do 19 czerwca przekonywał Polaków do skorzystania z nowatorskiej oferty banku - 3-miesięcznej lokaty terminowej z loterią kumulacyjną, w której ostatecznie do wygrania były 2 miliony złotych.

- Dzisiaj możemy z całkowitym przekonaniem powiedzieć, że kampania reklamowa z udziałem Danny'ego DeVito okazała się sukcesem zarówno finansowym, jak i wizerunkowym - powiedział Jędrzej Marciniak, dyrektor Obszaru Zarządzania Marką w Banku Zachodnim WBK. - Bank dzięki nowej lokacie pozyskał niemal 4,3 mld złotych depozytów. Warto podkreślić, że jest to drugi tak wysoki wynik w historii polskiej bankowości. Taki rezultat byłby trudny do osiągnięcia bez udziału gwiazdy z Hollywood, która przykuła uwagę Polaków i zainteresowała ofertą banku - dodał Marciniak.

Kampania reklamowa BZ WBK z udziałem Danny'ego DeVito składała się z serii czterech spotów. Gwiazdor miał trudne zadanie, musiał bowiem nauczyć się polskiej wymowy kolejnych kwot, które były do wygrania w loterii. Na nieszczęście dla aktora były to kwoty, których wymowa przysporzyłaby dużo problemów każdemu obcokrajowcowi.  Ostatecznie w loterii Banku Zachodniego WBK do wygrania były 2 miliony złotych, które trafiły do szczęśliwej zwyciężczyni z Tychów. Poza panią Agnieszką szczęśliwcami poczuło się także tysiąc innych osób, wśród których Bank Zachodni WBK rozlosował 1000 notebooków. Łączna pula nagród w loterii wyniosła 3 800 000 złotych.

Poszczególne reklamy z udziałem aktora był przygotowywane w Polsce, gdzie aktor przyleciał z całą rodziną i przyjaciółmi w lutym tego roku. Wspólnie zwiedzili między innymi Kraków oraz Wieliczkę, do czego namówiła aktora jego żona, Rea, której dziadek pochodził z Polski. Spoty reklamowe zostały wyreżyserowane przez Tomasza Koneckiego, autora miedzy innymi takich hitów filmowych, jak: „Lejdis", czy „Testosteron".

Poza filmem reklamowym wizerunek Danny'ego DeVito został również wykorzystany na nośnikach reklamowych BZ WBK, w prasie, Internecie, radiu oraz w oddziałach banku.



AdvertisementAdvertisement
Serwis może używać plików „cookies”, kiedy użytkownik odwiedza stronę www. Pliki „cookies”, które mogą zostać użyte w witrynach i stronach internetowych są kojarzone wyłącznie z przeglądarką konkretnego komputera (użytkownik anonimowy), bez podawania imienia lub nazwiska użytkownika. Są to informacje zapisywane przez serwer na komputerze użytkownika, które serwer może odczytać przy każdorazowym połączeniu się z komputera użytkownika. Pliki „cookies” dostarczają danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych stron serwisów. Pliki „cookies” używane są także w celu monitorowania ruchu użytkowników pomiędzy serwisem, a innymi, współpracującymi serwisami internetowymi. Użytkownik może w każdym czasie wybrać sposób obsługi plików „cookies” w strefie internetowej poprzez zastąpienie automatycznej obsługi plików „cookie” na obsługę indywidualną (ustawienia użytkownika). Szczegółowych informacji w tym zakresie udzielają dostarczyciele programów do obsługi strefy internetowej (przeglądarek), zazwyczaj w zakładce „opcje internetowe” lub podobnej. Jednakże wyłączenie przez użytkownika w swojej przeglądarce opcji akceptowania plików „cookies”, (zablokowanie, monitowanie) może spowodować utrudnienia czy wręcz uniemożliwić korzystanie z niektórych usług serwisu. Jednocześnie serwis nie ponosi żadnej odpowiedzialności za stosowanie lub obsługę plików „cookies” na innych stronach internetowych dostępnych dla użytkowników dzięki linkom umieszczonym na stronach serwisu.

pliki cookie